Cumartesi, Şubat 27

after aLL; I'm..



















Karanlıktan hala korkuyorum..
Hayret, koca kız oldum.. 90'larda cocuktum; 90'lar eskide kaldı..
2 sene öncesinden, bahsetmiyorum artık, ortaokul yıllarımı anlatırken..
Kışın, catılarda beyazları gördügümde sevinmiyorum artık.. Cünkü, okullar bana tatil degil..
Daha kolay unutur oldum, daha az, sevimli ve belki..
Dostluklar, kuramıyorum artık.. yada, dostlarım icin aglayamıyorum..

Dua ederken bile, utanıyorum.. (Herkez icin, hayırlısını diliyorum Rabbimden..) Kendim icin, dileklerimi ne zaman bitirdim ben hic bilmiyorum.. Aklım sürekli, uzaklarda bir yerde belli ki.. Koşturan insanlar görüyorum hergün, ısırgan egolar gibiler..

Benim kalbim hala, minicik..
Bu kızı, kor ateşlerde büyütüyorum bir daha..
Bile bile, ladeslerimin sonu gelmiyor hala..
Yaptıklarıma şaşıp, yap(a)madıklarım icin, heyecanlanmıyorum artık..
Hayatla, santranc oynayan ben; zar atıyorum şimdi..
Yek, yek.. Hep yek..

Anlamadıgım şeyleri, dinliyorum.. Kabulleniyorum..
Bimedigim şeyleri, yapıyorum.. Ögreniyorum..
Kalabalıktan ayrı gördügüm, bedenimi o kalabalıkta boguyorum.. Boguluyorum, aldıgım nefes yetmiyor, yetiştiremiyorum..
Derin bir 'oh..' cekemiyorum.. Telaşlı, telaşlı kabalıkta koşturuyorum..
Hülya'yla bir cift laf etmeyeli ne kadar oldu acaba? Aynada, gördügüm kız, yaşlanıyor artık..
Hissediyorum.. Biliyorum..
İcimi kana kana akıtamıyorum..
Doya doya aglamak istiyorum, burnum aksın; gözlerim kıpkırmızı olsun istiyorum..
3cmlik, 'hülya'Lar var icimde.. Cok cektim, o lanet cenebazlardan.. Konuşmuyorlar artık benimLe.. Ne olursunuz, kızlar.. bir cift kelam edin benimLe.. ne oLursunuz..


KaLbime, agır geLiyor 'benLigim..' agır geLiyor işte..
Kabulleniyorum.. Sessiz kalıyorum.. Duymuyorum kendimi..











.. ve, after aLL I'm.. this..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder